درباره ما

اکسیر طعم آریا

تاریخچه اکسیر طعم آریا

شرکت اکسیر طعم آریا با بهره گیری از تجربه 60 ساله  تحت نام هولدینگ دمیرچی و با  بهره مندی از کادر جوان و کارآمد در این حوزه، فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نمود.

شرکت اکسیر طعم آریا در زمینه واردات و صادرات مواد اولیه غذایی با ایجاد ارتباط موثر با تولیدکنندگان داخلی و خارجی در بخش های مختلف مواد اولیه غذایی از جمله پودر پروتئین شیر ، رنگ خوراکی طبیعی ، اسانس طبیعی  به رفع نیاز تولیدکنندگان محصولات غذایی، فعال در صنایع گوناگون لبنی، آشامیدنی ها، بستنی، شیرینی و شکلات ، … و نیز صنعت داروسازی می باشد و در مدت زمان کوتاهی نیز توانسته است تا اعتماد بزرگترین تولیدکنندگان کشور را جلب نماید.

ماموریت ما

ما این جا هستیم تا به مشتریان‌مان به بهترین شکل کمک کنیم. ما با استراتژی‌مان زندگی می‌کنیم و با تمام هیجان کارمان را در اولویت قرار می‌دهیم تا با عرضه مواد اولیه با کیفیت با توجه به نیاز مورد تقاضای شما،  مشتریان‌مان را راضی نگه داریم  و به صورت تمام وقت بهترین خدمات را به همراه پشتیبانی فنی و تخصصی به تولید کنندگان این صنعت ارائه دهیم. هر روز، تمام نیروهای‌مان را در تمام گروه‌ها جمع می‌کنیم تا موانع را از سر راه برداریم، بازارهایی جدید بسازیم، و آن‌قدر به غیر ممکن‌ها زل بزنیم تا خود غیر ممکن‌ها به ما چشمک بزنند.

دیدگاه و هدف ما

پیشرو در عرصه ی تامین مواد اولیه ی سلامت محور و کاملاً طبیعی در  بخش های صنایع گوناگون غذایی ( لبنی ، بستنی ، آشامیدنی ها، شیرینی و شکلات، روغن و …) همواره هدف ما در شرکت اکسیر طعم آریا می باشد.

چشم انداز

بهبود و تغییر در طعم زندگی روزمره‌ی برای بسیاری از تولید کنندگان و افراد جامعه، چرا که اهمیت دادن به نیاز انسانها از اهداف و اولویتهای ما بوده و بودن در کنار تولیدکنندگان ایرانی، باعث افتخار ماست.

گستره فعالیت شرکت اکسیر طعم آریا

در حال حاضر با بیش از 2400 مشتری فعال تحت پوشش این شرکت در صنایع لبنی، نوشیدنی‌، شیرینی، شکلات و روغن ، دارویی و … بوده و به آنها می بالد.

ارزش های اکسیر طعم آریا

بکارگیری دانش و مهارت در انجام وظایف

توسعه خلاقیت و نوآوری به عنوان مزیت رقابتی با رقبا

ارائه راهکارهایی متناسب با نیاز مشتریان

ارائه با کیفیت ترین محصولات

همکاران ما

شرکت اینگریدیا

اینگریدیا فرانسه

شرکت بارت لهستان

بارت لهستان

شرکت آلیبرا برزیل

آلیبرا برزیل